طرح برگزیده رویداد تخصصی در حوزه سوانح طبیعی Disas_Tech

طرح برگزیده رویداد تخصصی در حوزه سوانح طبیعی Disas_Tech

طرح برگزیده رویداد تخصصی در حوزه سوانح طبیعی Disas_Tech

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد واحدهای فناور سوانح طبیعی، پیرو برگزاری اولین رویداد تخصصی در حوزه سوانح طبیعی با عنوان Disas-Tech توسط مرکز رشد واحدهای فناور سوانح طبیعی وابسته به پژوهشکده سوانح طبیعی، ظهر روز دوشنبه مورخ 12 مهر 1400 مراسمی به جهت تقدیر از طرح‌های برگزیده رویداد مذکور در سالن جلسات پژوهشکده سوانح طبیعی برگزار گردید.

بیش از 40 ایده و طرح به دبیرخانه این رویداد ارسال شده بود که پس از داوری و بررسی اولیه، 20 طرح برای ارائه و داوری نهایی انتخاب شد. در نهایت پس از بررسی اولیه، 10 طرح برای داوری نهایی انتخاب شدند و در اختتامیه رویداد به ارائه مجدد ایده‌ خود به صورت تفصیلی پرداختند. در این میان، طرح شرکت بهین ره‌آورد بهبود با ایده محوری "سامانه جامع مدیریت بحران" و مدیریت مهندس ادریس مظلوم‌زاده به عنوان طرح برگزیده انتخاب گردید.

مراسم تقدیر با حضور دکتر شفاعی، مدیر تجاری‌سازی مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و عضو شورای مرکزی مرکز رشد سوانح، دکتر انصاری معاون توسعه و برنامه‌ریزی پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، حسینی مدیر آموزش پارک دانشگاه تربیت مدرس، دکتر گرکانی ریاست پژوهشکده سوانح طبیعی، حدادی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور سوانح طبیعی، دکتر حق شناس مدیر مرکز رشد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور افراد و تیم‌های منتخب برگزار گردید.

در ادامه به جهت تقدیر از ایده‌های برتر رویداد، تقدیرنامه و لوح تندیس Disas-Tech به افراد و اعضای گروه اهدا گردید. همچنین به منظور حمایت هر چه بیشتر، برگزیدگان مجوز استقرار در مرکز، جهت بهره‌مندی از تسهیلات حمایتی مرکز رشد سوانح را دریافت نمودند.

منبع:

https://www.brb.co.ir/

0 نظر
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

شرکت دانش بنیان بهیـن ره‌آورد بهبود
شرکت دانش بنیان بهیـن ره‌آورد بهبود سیکا؛ سایه‌سار کسب و کار شما

با تایید این پیام، با سیاست حفظ حریم خصوصی و استفاده از کوکی های ما موافقت می کنید.