رونمایی از ساجات در نمایشگاه پژوهش 1400 استان

رونمایی از ساجات در نمایشگاه پژوهش 1400 استان

رونمایی از ساجات در نمایشگاه پژوهش 1400 استان

در آیین افتتاحیه نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان خراسان رضوی با حضور مسئولین استانی، مراسم رونمایی از دستاوردهای برتر ارائه شده توسط شرکت های فناور و دانش بنیان استان، در مرکز توسعه فناوری های پیشرفته شماره 1 دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

در نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان در سال 1400، 25 دستگاه اجرایی و دانشگاه، محصولات و دستاوردهای خود را ارائه داده‌اند که 14 محصول منتخب از این بین، برای رونمایی در آیین افتتاحیه انتخاب شدند که سامانه جامع اسکان و توزیع اقلام امدادی (در مواقع بحران)، توسعه داده شده توسط شرکت دانش‌بنیان «بهین ره‌آورد بهبود»، یکی از این محصولات منتخب می‌باشد.

 

سامانه جامع اسکان و توزیع اقلام امدادی (در مواقع بحران)، مشتمل بر ماژول‌های نرم‌افزاری با رویکردهای ایجاد زیرساخت جامع اطلاعات، ارزیابی و ایجاد شناسنامه امدادی خانوار و توزیع اقلام امدادی می‌باشد. همچنین این فرآیند به صورت ساده‌سازی شده جهت عملیاتی شدن سامانه، در قالب نسخه تلفن همراه نیز توسعه یافته است.

این سامانه با هدف امدادرسانی هرچه سریعتر به وسیله‌ی خودکارسازی فرایندها، شفاف‌سازی و مستندسازی فرایند ثبت اطلاعات آسیب‌های وارده به خانوار آسیب‌دیده، توزیع اقلام امدادی و کمک‌ های مردمی و بین‌ المللی به خانوارها و ارتباطات لحظه‌ای آن با اقلام امدادی موجود در انبار و جلوگیری از اتلاف زمان و منابع و کاهش هزینه‌ها و تسریع در پاسخگویی از طریق الکترونیکی‌سازی فرایندها، توسعه یافته است. همچنین در ساختار فناوری اطلاعات این فرایند، می توان تخصیص انواع اقلام امدادی درگیر در حوادث را نیز ثبت و پیگیری کرد.

دستاوردهای ارائه شده در آیین افتتاحیه، از دانشگاه فردوسی مشهد، پارک علم و فناوری خراسان، دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی انتخاب شده اند که با حضور دکتر احد ضابط سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر امیر ملک‌زاده مدیر توسعه و انتقال فناوری دانشگاه فردوسی، دکتر رضا قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان، مرتضی دهقانی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی و دیگر مسئولین استانی، رونمایی شدند.

منبع:

https://brbservices.ir/13-news/125-1400


شرکت دانش بنیان بهیـن ره‌آورد بهبود سیکا؛ سایه‌سار کسب و کار شما

با تایید این پیام، با سیاست حفظ حریم خصوصی و استفاده از کوکی های ما موافقت می کنید.